Wiadomości
Rozmiar czcionki
-
„Odpowiedzialny sprzedawca” – to hasło V edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”, realizowanej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Celem tegorocznej odsłony programu jest niezmiennie edukacja sprzedawców w obszarze odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Działania prowadzone będą z wykorzystaniem internetowej platformy edukacyjnej.
Dodano: 10.06.2015 Ruszyła kolejna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie” -
Lublinieccy policjanci, uczniowie klas mundurowych z Zespołu Szkół im. Adama Mickiewicza w Lublińcu oraz przedstawiciele służb mundurowych, już po raz czwarty uczestniczyli w biegu patrolowo – medycznym. Mundurowi sprawdzili wiedzę i umiejętności zdobyte przez młodzież w pierwszym roku nauki.
Dodano: 10.06.2015 Bieg patrolowo - medyczny